Quote:
Originally Posted by staale
En ting er jeg iallefall sikker på, og det er at medias omtale av disse forsinkelsene ikke er noe konspirasjon eller svertekampanje mot Norwegian. Media omtaler faktiske hendelser, og konstruerer ikke disse forsinkelsene for å kunne "ta" Norwegian.
|
Hyppigheten av forsinkelser kan selvfølgelig diskuteres, men min subjektive oppfatning av hvordan Norwegian behandler meg trenger ikke å være den samme som hvordan herr- og fru Olsen oppfatter det. Herr- og fru Olsen kan gjerne gå ut i media og sutre sin hjertesang med bakgrunn i hva de har opplevd, uten at det trenger å reflektere den generelle oppfatningen til resten av flyet. Bilde av triste ansikter som er "strandet" et eller annet sted selger veldig bra. Media omtaler ikke alltid "faktiske hendelser", men gjerne subjektive hendelser
Nå skal det sies at jeg skriver dette med bakgrunn i hvordan jeg oppfattet en situasjon i fjor, som likevel havnet i media. Jeg har flydd DU flere ganger og har ingenting å utsette på det. At folk skal flagge sitt "hat" mot hvordan DU opererer og proklamere at de aldri skal fly DU er for meg like meningsløst som å skrive "ingen kommentar" når noen ber om din tilbakemelding.