View Single Post
Old 21-07-2014, 12:46   #35
OttoL
ScanFlyer Crusty

Default Re: Drømmeferien til USA gikk i vasken: - Elendig service av Norwegian

Quote:
Originally Posted by TOS View Post
Det har du helt rett i. Som hovedregel her inne synes det å være at man er skeptisk til fremstillingen i media, men det kan synes som at denne regelen gjelder i større grad når enkelte selskaper er involverte enn når andre selskaper er involverte...
Yes, det har du rett i Men la oss se på det med andre øyne. Gå inn på facebook-veggen til IF eller Gjensidige og start scrollingen nedover. Ville du, basert på det du leser der, valgt en av to nevnte selskap som forsikringsselskap? Jeg har vært kunde i Gjensidige rimelig lenge og de få gangene jeg har hatt problemer har ting blitt ordnet opp rimelig kjapt. Derfor tenker jeg som så at selv om det er et rimelig stort hylekor på veggen til Gjensidige så er det alltid noe av informasjon som ikke kommer med i nevnte innlegg. Så også i mediasaker som omhandler Norwegian. For eksempel mangler det i dette informasjon om det er gjennomgående billetter og hvorvidt de har reiseforsikring eller ikke.

Når det gjelder reiseforsikring kunne sikkert journalisten gravd litt dypere også, siden en standard reiseforsking(gitt at det andre som står i artikkelen er riktig) dekker innhenting av reiserute. Nå kan det jo selvfølgelig hende at hele reisen er betalt med mastercard og de derfor gikk ut fra at det holder som reiseforsikring, men man kommer knapt fra TOS til OSL med kompenasjonen på DNB sitt mastercard iallefall.

Se for deg overskriftene hvis de hadde hatt forsikring i IF eller Gjensidige og hadde blitt nektet utbetaling for innhenting av reiserute Mye snadder for journalister det der..
OttoL is offline   Reply With Quote