Det er her ikke noen kamp mellom det "gode" og det "onde"... Om det er
SAS, DY, KLM, BA eller andre som driter på draget spiller liten rolle. Så lenge de ordner opp for seg på en god og fornuftig måte.
Årsaken til at enkelte selskap får mer pepper enn andre er da vel pga at dette selskapet HAR mer problemer enn de andre, og sin egen måte å (ikke) løse disse på. Er da meg revnende likegyldig hvem som flyr meg fra A til Å, men jeg må vite at de ordner opp om noe skjer!
Derfor hadde det værr mest fair for alle at DY hadde gått ut og sagt at om det blir forsinkelser eller cancellations, så får dere være med neste LEDIGE fly. Vi booker ikke om til andre selskap, men dekker hotell mens du venter.... Da hadde alle hatt noe å forholde seg til.
Nå "leker" de et fullserviceselskap, og da har folk andre forventninger, Hadde de vært ærlige med seg selv så hadde de sluppet mye av styret, og folk hadde måtte forvente det samme fra dem som fra Ryanair, Wizzair etc.
Player out.
Kim