View Single Post
Old 16-07-2014, 13:16   #886
RedLine
ScanFlyer Silver

RedLine's Avatar

Default Re: Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger)

Quote:
Originally Posted by ErlA View Post
Hovedproblemet med support er at den som resten av optiontown er basert på indere, og hvis en inder først ikke forstår et problem er det fryktelig vanskelig å få han eller hun til å skjønne dette. I mitt tilfelle sliter de med å finne ut av at jeg faktisk har søk og betalt om oppgradering til biz ( selv om alle mailene fra dem bekrefter at jeg faktiskt har det). Samt at de sliter med å se at jeg bare har fått pluss en vei og ikke begge ( som de pr nå tror ( igjen selv om bekreftelsene fra dem selv støtter opp om min historie).

Såe, blir nok en stund til jeg tester optiontown igjen.
Klassisk Indisk (pluss Sør og Sør-Østasiatisk) kundeservice. Utrolig flinke på første linje support, saker som kan løses der og da. Når noe blir vanskelig og trenger eskalering så går ting rett til h******, virker ikke som om de takler sende saker fra seg. De setter heller ting "on hold" og håper kunden går lei. Er en grunn til at en del bedrifter som outsorced sine support tjenester til den regionen faktisk har hentet dem hjem igjen.

Det beste du kan gjøre i slike tilfeller er å prøve og lete opp noen på et "vestlig" kontor som er villig til å ta tak i saken. Eventuelt se om du klarer å få fatt i en overordnet eller tilsvarende i India med et lite skriv fra SAS om at du ikke ble oppgradert.
RedLine is online now