Quote:
Originally Posted by apeks
Det som går igjen i hver artikkel er at det ikke er informasjon og/eller dårlig infomasjon. Ikke hotell, ikke mat osv osv osv.
Om det er så ille som det blir skrevet i Norwegian tilfellene, det aner jeg ikke.
Har stått fast mange ganger på samme måte, men har alltid fått både hotell og mat uten noen som helst issues. Men da med andre selskaper.
Men en ting jeg plutselig kom til å tenke på.
Kunne man blåst i hele Norwegian, ordnet seg selv med hotell/mat, og fått det dekket i ettertid av reiseforsikringen ? Altså vanlige reiseforsikringer ala Europeiske, SB1 osv ?
|
Selvsagt er det ikke gøy med forsinkelser og få dagen ødelagt men sikkerheten må gå først.
Jeg kan ihvertfall IKKE si meg enig i all den kritikken som kommer. Dette har vært diskutert tidligere. Har selv stått fast i
BKK - fikk alt jeg hadde krav på, Hotel og mat/drikke. Men på samme fly presterer altså enkelte å gå ut i VG.NO og klage over ingen service/informasjon. Hvor har disse folka vært?? Flyplass-personalet sto t.o.m å geleidet folk på hvert hjørnet. Det faktum at man er forsinket og ikke happy er ikke det samme som at man ikke får service/informasjon. Det verste var byråkratiet med å komme inn i Thailand igjen. Det tok tid og allerede da er folk i
KKE happy med Norwegian - selvom dette er myndighetene i Thailand din feil so to speak. Når vi plukket opp bagasjen sto altså alt som hette kapteiner og styrmenn og ventet LETT tilgjengelig for spørsmål. Hvis man ikke har sett dette - må man ha vært blind. Mange benyttet seg også av dette. Jeg snakket selv med kapteinen i 15 min. Han hadde GOD tid og meget god kunnskap. Jeg kommer til å booke Norwegian igjen.