Quote:
Originally Posted by RedLine
.... men mitt svar var til LN-VLE som mente at prioriteringene i fast-tracken ikke var flyplassen (leverandørens) ansvar. Kun det, og ikke klaging på noe annet overhode.
|
Skrev jeg det? Det jeg skrev var vel at om du ser to køer og den ene går raskere enn den andre, så kan du ikke velge den køen som går tregest og så klage på at flyplassen er hjernedød. Og det er ikke slik at alt som har ordet fast, kjapp, hurtig, snøgg etc. nødvendigvis lever opp til navnet.
Så trakk du frem internetthastighet. Jeg har levd så lenge at jeg har fulgt internetthastigheten fra telfonlinje og modem fram til i dag. Og der det noe jeg har opplevd så er det at etterhvert som linjeleverandørene har klart å få flere til å oppgradere raskere linjer så har hastigheten gått ned frem til neste oppgradering av nettverket. Og slik er det kanskje med sikkerhetskontrollen også. Flere og flere kjøper seg kanskje ut avden vanlige køen og skal gjennom fast-tracken. Da er det ikke rert at tempoet går ned til den neste gang blir oppgradert.
Vidar