Quote:
Originally Posted by OO-VLM
Litt mer agurknytt med en "dramatisk" ingress....
http://reise.bt.no/reise/Norwegian-n...l#.U60t5RA09sI
Ser ikke helt hva Norwegian kunne gjort forskjellig her, at kundeservicen ikke helt vet hva de driver med er en ting ( SAS kundeservicetelefon er like elendig) men får nå være grenser for hva man skal beskylde Norwegian for...
Har for eksempel vært strandet i Bologna som følge av tech på et KLM-fly med påfølgende elendig service av handlingselskapet som KLM bruker, men klarer ikke helt å legge skylden på KLM for dette....
|
---
Det handler ikke alltid om å holde seg til regelverket i slike situasjoner (typisk Ryanair og Norwegian-filosofi), men å strekke seg ut over hva regelverket legger opp til. Det er dette som kalles service, og som det dessverre blir mindre og mindre av også i luftfarten - kanskje forståelig når man ikke ervillig til å betale for den. Men uansett bør selskapene ikke se på økonomi når det er snakk om barn på åtte år i en slik situasjon. Det er direkte uanstendig.
Tror trådstarter hadde catchet denne om det var hans barn det gjaldt.
Tally-Ho