View Single Post
Old 27-06-2014, 12:33   #2
Tally-Ho
ScanFlyer Gold
 
Join Date: May 2009
Posts: 1,523
Default Re: 8-åring ble nektet å fly hjem alene

Quote:
Originally Posted by OO-VLM View Post
Litt mer agurknytt med en "dramatisk" ingress....



http://reise.bt.no/reise/Norwegian-n...l#.U60t5RA09sI


Ser ikke helt hva Norwegian kunne gjort forskjellig her, at kundeservicen ikke helt vet hva de driver med er en ting (SAS kundeservicetelefon er like elendig) men får nå være grenser for hva man skal beskylde Norwegian for...

Har for eksempel vært strandet i Bologna som følge av tech på et KLM-fly med påfølgende elendig service av handlingselskapet som KLM bruker, men klarer ikke helt å legge skylden på KLM for dette....
---
Det handler ikke alltid om å holde seg til regelverket i slike situasjoner (typisk Ryanair og Norwegian-filosofi), men å strekke seg ut over hva regelverket legger opp til. Det er dette som kalles service, og som det dessverre blir mindre og mindre av også i luftfarten - kanskje forståelig når man ikke ervillig til å betale for den. Men uansett bør selskapene ikke se på økonomi når det er snakk om barn på åtte år i en slik situasjon. Det er direkte uanstendig.
Tror trådstarter hadde catchet denne om det var hans barn det gjaldt.

Tally-Ho
Tally-Ho is offline   Reply With Quote