View Single Post
Old 22-06-2014, 08:22   #816
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Default Re: Norwegians longhauloperasjon - status/regularitet (2014-tråden)

Jeg tar som vanlig klagene på hvordan Norwegian behandler de reisende med en stor klype salt.. På et fly med 2-300 mennesker om bord vil du alltid noen som vil klage for klagingen i seg selv. Jeg ser/tror også mange ser på dette som en mulighet til en liten ekstra slant i reisekassen og det er en veldig fokus på «kompensasjon» (hørs ut som noen har fatt fjernet feil bein på sykehuset)

Vi satt strandet nord på Island i sommerklær, tomme for mobil strøm og et spedbarn for noen år tilbake. Da var vi høflige mot de som jobbet febrilsk med at alla skulle faa hotell, busser osv. Det som lagde f….. (som var da dessverre stort sett norske) ble behandlet deretter.

Det vare noen snuslepper med barn og kone der som klagde kontinuerlig og skulle ha penger, mat, dyre hoteller og prøvde å lage lynsjesteming.. Det ende opp med at jeg ba to av familiene å se til helvete å holde kjeft (i plenum) som virket.

Poenget mitt er at noen surpomper er det alltid og jeg er 100% sikker på et det er flere sider av hvordan dette oppleves. De jeg kjenner som har blitt rammet av disse forsinkelsene har et temmelig annet syn på det en hva pressen og noen andre fra flybransjen fremstiller det.

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline