Quote:
Originally Posted by Andre1980
Med tanke på Norwegians historie på klagebehandling den siste tiden er jeg ikke sikker på om jeg ville akseptert en lovnad via sms å skaffe megselv hotell på egenhånd.
Jeg var supporter av Norwegians nye satsing helt inntil nylig, men lurer på om de faktisk kan klare å gjøre noe bra utav dette... det ser jo ikke ut som om det bedrer seg. De har nettopp mottatt sitt 7. fly, og får ikke flere før neste år.
Hadde nok gått bedre om de profilerte seg som LCC, men i bakgrunnen lagde en drøss med avtale med andre selskaper om forbindelse ved irrops så de kunne fått folk avgårde.
|
Jeg ble forsinket med DU fra
FLL. Ikke spesielt hyggelig, men vi fikk fortløpende info, veldig bra hotell og mat. DU hadde også 3 egne representanter der som fulgte oss hele veien. En av disse representantene var faktisk Norsk.
Spesielt en i et følge på tre personer gjorde seg spesielt profilert ved å være direkte ufin og høylytt. Denne personen tok kontakt med dagspressen hjemme med bilde av seg selv og familien hvor han klagde på informasjonen som var gitt. Problemet var nok snarere at han ikke likte informasjonen som ble gitt snarere enn at han ikke ble informert. Her på forumet ble hans historie klistret til veggen og det ble spredd galle og oppgulp.
Alle forstår at det er kjedelig å bli forsinket, men i mitt tilfelle var alt av info og innkvartering bra. Utfordringen til DU ligger nok i at de har mange pax som åpenbart ikke er frekvente interkontinentale passasjerer.
Disse har nok et tildels forvridd syn på hva som er av beredskap når en forsinkelse skjer. Derfor er det lurt at de nå har lagt ut all info de gir på FB. Det har uniddelbart korrigert mye av presse dekningen. Mannen jeg refererte til snakket høylytt og ironisk om at det var helt uforståelig at Kjos ikke kunne sende et annet fly for å hente de.
Han visse at de hadde et fly stående på natten på sin lokale flyplass som de bare kunne sende over. Jeg tipper Dagbladet ville slukt det.