Var selv booket på DY2808 fra
LGW til
OSL i går kveld, noe som skulle vise seg å bli en svært lite komfortabel opplevelse.
Alt så greit ut da vi satt ved gate og LN-DYD kom inn til Gatwick fra Budapest. Tiden for boarding ble passert og nye
SMS'er tikket stadig inn fra Norwegian om nye forsinkelser.
Til slutt ble det opplyst at flyet hadde 'tekniske problemer' og man visste ikke hvor lang tid det ville ta å fikse dette. Man greide til slutt ikke å fikse det som var galt med H.C Andersen og ny
SMS tikket inn om at avgangen var forsinket fra 17:40 til 23:40!
Man fikk en voucher på 12 pund å boltre seg for.
LN-
NOB kom inn til Gatwick fra Oslo, og skulle ta oss hjem til slutt. Etter boarding 23:15 ble vi sittende godt over en time fordi man måtte lokalisere bagasje til seks pax som tydeligvis ikke var ombord i
NOB'en.
Kom oss til slutt avgårde og landet på
OSL 03:25, en forsinkelse på 7,5 timer.
En liten kommentar må være at kommunikasjonen mellom DY og deres 'handling agents' på
LGW fungerer dårlig.