Quote:
Originally Posted by SQ321
Så betyr det at det praktiskt talt ikke er mulig å booke om så mange pax etter kl 11? Det synes jeg høres veldig rart ut.. Betyr det også at de har samme utfordringen på returen da SK908 er en av de aller siste avgangene til Europa? Og er dette gjeldene for flertallet av SAS avgangene til USA?
|
Quote:
Originally Posted by SQ321
Jeg forstår selvsagt de logistiske utfordringene bak dette, men jeg synes det bare står litt i kontrast til hva som ble sagt i forbindelse med flyselskapet til «han fete, griske, hvite og grådige grinebiteren» som han så flott refereres til da de opplevde problemer med sine flyvninger på samme kontinent.
|
Det er jo en vesentlig forskjell å booke om når man på forhånd vet at det blir en stor forsinkelse eller kansellering før folk sjekker inn enn etter at pax sitter i flyet eller står i gaten. Jeg vil tro det er en smule mer logistikk som skal på plass ifht. pax og bags og papirer for å rulle tilbake og over på andre avganger.
Så vidt jeg husker gikk noe av hylekoret ut på at man kanskje burde booket om folk når man på forhånd vet at det er ekstreme forsinkelser på flyet.