
Over: China Cargo Airlines med B777F, og reg.: "B-2078". Levert
pr. juli 2010, maskinen er snart fire år gammel.

Over: ArkeFly/
TUI med B737-800, og reg.: "PH-TFC". Levert pr. april 2009,
maskinen er ca. fem år gammel. Står oppført med følgende spesielle
seat-config: F18/W66/Y96=180pax.

Over: Delta Air Lines med Airbus A330-200, og reg.: "N852NW". Levert
opprinnelig til Northwest Airlines pr. aug. 2004, overført til Delta
pr. sept. 2009, maskinen er snart 10 år gammel. Seatconfig: C32/W30/Y177.

Over: KLM med B777-300ER, og reg.: "PH-
BVK". Levert ny til KLM
pr. juni 2013, maskinen er knappe ett år gammel. Bærer navnet:
"Yellowstone National Park", seatconfig: C35/Y393=428pax.

Over: ArkeFly/
TUI med B767-300ER, og reg.: "PH-OYI". Levert ny opprinnelig
til Britannia Airways pr. feb. 2000 som "G-OBYI". Overført til
Thomson Airways pr. mai 2005, så til Arkefly pr. okt. 2010, leaset ut
til Thomson Airways fra sept. 2013 til okt. 2013, og tidl. til Garuda
fra jan. 2003 til mars 2003. Maskinen er litt over 14 år gammel,
seatconfig: F31/W158/Y96=285pax.

Over: Flybe med Dash8-400, og reg.: "G-ECOP". Levert pr. april 2009,
maskinen er litt over fem år.

Over: Air France med Airbus A320-200, og reg.: "F-HEPB". Levert pr. mars 2013,
maskinen er litt over fire år gammel. Seatconfig: Y165.

Over: Icelandair med B757-200, og reg.: "TF-FIY". Opprinnelig levert ny
til Iberia pr. okt. 2000, som "EC-HIV". Videre til Audeli pr. juli 2006,
så til Icelandair fra juli 2007, leaset ut til Ghana International Airlines
fra nov. 2007 til feb. 2008, og til Air Niugini fra des. 2001, til april 2011.
Maskinen bærer navnet: "Grábrók", og er litt over 13.5 år gammel.

Over: Air France med Airbus A321-200, og reg.: "F-GTAK". Levert ny
pr. jan. 2002, maskinen er ca. 12.5 år gammel. Seatconfig: Y200.

Over: United Airlines med B767-300ER, og reg.: "N662UA". Levert pr.
aug. 1993, maskinen er snart 21 år gammel. Denne ble ca. 1.5 time forsinket,
grunnet noe snag.

Over: Corendon Dutch Airlines med B737-800, og reg.: "CS-TQU". Opprinnelig
levert ny til Transavia Airlines som "PH-
HZY" pr. april 2002, har siden vært
innom både Sun Country Airlines, Caribbean Airlines, Transavia Denmark,
Euro Atlantic Airlines, Med-View Airlines, og i dag leaset fra Euro Atlantic Airways
av Corendon siden april 2014, maskinen er 12 år gammel. Seatconfig: Y189.

Over: CityJet / Air France med Avro RJ85, og reg.: "EI-RJR". Levert ny
opprinnelig til Mesaba pr. jan. 2000 med reg.: "N530XJ", så satt til
lagring pr. juli 2006, før CityJet overtok maskinen pr. feb. 2007.
Bærer navnet: "Tory Island", maskinen er ca. 14.5 år gammel.

Over: Delta Air Lines med B767-300ER, og reg.: "N192DN". Levert pr. juni 1997,
maskinen er 17 år gammel.

Over: og jommen kom ikke denne, og fløy rett over oss - mens vi stod på spotteterassen
i terminalen, dette er
NCG (Nederlandske Kyst Vakten) med sin Dornier 228-200,
med reg.: "PH-
CGC", bygget i 1990 (24 år gammel).

Over: Saudia Cargo operert av MyCargo Airlines (Tyrkia) med B747-400F,
og reg.: "TC-ACG". Levert ny opprinnelig til All Nippon Airways som "JA8958" pr. aug. 1992,
så satt til lagring pr. april 2011, før nåværende selskap overtok maskinen pr. juli 2012.
Maskinen er snart 22 år gammel, har blitt konvertert til cargo-versjon - og
har typenavn: 747-481BDSF.