Quote:
Originally Posted by mfjeldheim
Nå tipper jeg at nattelivet i Tokyo er det siste jeg skal begi meg ut på :P Men stikker gjerne en tur ut for å ta noen bilder av hvordan byen ser ut om natten. Hvilke måter er enklest, raskest og muligens også billigst i forhold til hva man får, å komme seg inn til Tokyo fra Narita? Bor som nevnt på hotellet over, og har vurdert å ta taxi etter bussen/ toget fra flyplassen ankommer byen.
|
Anbefaler og ta Keisei Skyliner inn fra
NRT. I ditt tilfelle, gjerne trøtt og sliten etter flyturen så ville jeg tatt Skylineren helt inn til Ueno Station og hoppet på en Taxi til hotellet, taxituren bør da ta ca 10-20 min avhengig av trafikken.
Keisei Skyliner er veldig greit og ta og har en maxpris en vei på 2470yen, men det er mulig å reservere billett på forhånd til lavere pris, noe jeg sterkt anbefaler. Toget går hver 30 min hvis jeg ikke husker feil. Taxi turen bør så vidt jeg husker også ligge rundt 2000-3000yen. Synes prisen av Skylineren + taxi er helt grei når jeg er litt trøtt og sliten. Har prøvd å dra kofferten på metroen en gang, og det gjør jeg ikke igjen.
Mer om Keisei Skyliner:
http://www.keisei.co.jp/keisei/tetud.../us/index.html