Garantert at
SAS gir seg.
Spørsmålet er vel hvor lenge
BMI gidder tape penger i Norge. Tror ikke gir klingende mynt i kassa både på Kvernberget og Gardermoen.
Men gir
SAS andre selskap muligheten til å få fotfeste i Norge? Vært kjekt å sett pax belegg på Oslo - Aberdeen for
SAS. Og om den beholdes om
BMI gir opp hele Norge.
Historien gjentar seg gang på gang.
Coastair,
DAT, og nå
BMI. Feks, wf flytter sin avg frem til 15 min før
BMI fra Kvernberget til Stavanger. Aldri vært så billig å fly til Stavanger med wf.
Etter meg bekjent klaget vel ikke krohnair på EB, dem var vel bare uheldig med flykjøp
Jeg er enig med han som at, det er dyrt å være fattig. Litt sånn tror jeg flyselskaper som satser i Norge opplever det. Enkelt for
SAS opprette nye ruter, for så presse ut nye selskaper.
Skal bli spennende å se om
SAS beholder ruta til Tromsø, og evnt billig billettene fortsetter på Kvernberget. Samt
SAS sin rute på Aberdeen beholdes.