View Single Post
Old 02-05-2014, 22:10   #677
Flight Cancelled
Bonusjeger

Flight Cancelled's Avatar

Default Re: Erfaringer med Club Carlson

Hotell: Radisson Reagan National Airport
By: Washington
Min status: Gold Elite
Rom booket: Standard rom, to netter
Oppgradert: Nada
Andre fordeler: Nja.

Ved ankomst spurte jeg om det, som nevnt i bestilling, gikk greit med to timers sen utsjekk. Fikk da som svar at jeg måtte komme og spørre på søndag. Spurte om det ikke bare er mulig og gjøre nå, og kommenterte det at jeg også er CCG. Fikk surt svar tilbake fra vedkommende at nei, jeg måtte komme innom på søndag. Hun som stod i skranken ved siden av brøt så inn og sa at det skulle hun ordne. Var heller ikke noen velkomstgave på rommet. Ingen av delene er noe veldig "biggie", men jeg sendte en mail til Club Carlson hvor jeg bemerket dette (var primært sur kar ved innsjekk som irriterte meg). Fikk forleden dag 15 000 poeng ekstra lagt til min Club Carlson-konto og e-post hvor det be beklaget. Grei service, det. Bet meg også merke i at det kom opp to vannflasker ved roomcleaning før natt nummer to, så lest ble det fort gjort.

____

Forslag: Hva med å legge til et ekstra felt kalt by i alle disse innleggene? Jeg personlig (og jeg antar andre og?) søker gjerne i denne tråden om det er en spesiell by jeg skal til uten formening på hotell. Ettersom at hotellene kan ha alt mulig som navn, gir det ofte ikke treff på alle hotellene i den aktuelle byen. Med et ekstra felt for by, blir det litt lettere mtp nøkkelord for søking.

Last edited by Flight Cancelled; 02-05-2014 at 22:14.
Flight Cancelled is offline