View Single Post
Old 25-04-2014, 16:41   #16
tackle55
Gunnar

Default Re: Askil Holm vurderer å kutte ut Norwegian

Quote:
Originally Posted by Staroe View Post
Det må da gå an å få bukt med denne ukulturen som rir "stuer-bransjen". Hva er poenget med å behandle folks eiendeler på den måten de gjør. Ufattelig. I sum skaper det kun ekstra arbeid og kostnader for flyselskapene, og er en skikkelig omdømme-knuser når vandalismen dokumenteres. En sak for ledelsen.
Ukultur????? Nå er det slik da min gode mann, at det meste av skade på innsjekket bagasje skjer i bagasjeanleggene på flyplassene. Men det er noe dere passasjerer ikke ser. I alle fall SAS betaler/erstatter denne bagasjen, og krever så regress fra flyplassen. Dessverre er vi stuere ikke flinke nok til å rapportere ødelagt bagasje i våre systemer.

Det skjer og at vi dessverre ødelegger noe vi og, men da er det som oftest en bakenforliggende grunn. Som oftest vekt, få håndtak som er beregnet på 40-50 kg. Og står valget mellom å behandle en koffert litt røft pga vekt, eller å ødelegge din egen rygg. Ja da er valget for meg enkelt. Bagen og dens innhold kan erstattes, min rygg skal følge meg livet ut!!!!!!!! Prøv å lempe 10-20-30 tonn kofferter iløpet av en dag, så forstår du hva jeg mener :-)
tackle55 is offline   Reply With Quote