Re: God tidlig onsdag fra JFK
God morgen fra et eller annet hotell på Long Island, American Airlines rynket bare på nesa når du krevde noe som helst og når jeg leser nå at flyselskapene her borte basically kan gjør som de vil så blir det håpløst så ble hotell av egen lomme. Heldigvis et relativt billig hotell til New York City distriktet å være og standarden er helt ok. Virker også som AA var meget opptatt av å holde bagasjen til folk som gissel, de nektet å laste den av for passasjerer som ønsket det... American Airlines er noe som bør unngås, her skyldte de på været selv om det var piloter de manglet. Verste var jo at et senere oppsatt fly til Boston gikk i underkant av en time forsinka. Aner ikke hva som var ekstraordinært med været her på østkysten i går, ja det regna heftig og litt vind, men snø var det heller ikke snakk om og Speedbird 001 takla det fint. Nuvel ryktene sier at det er en form for frokost inkludert på hotellet så da får jeg teste det.
Jeg er ihvertfall ikke fornøyd med kundebehandlingen til American Airlines, rullestolbrukere ble overlatt til seg selv i køen foran meg i servicedesken deres. De greide aller nådigst å argumentere seg til noe, men tror ikke de fikk noe mer enn matbonger. American Airlines vil jeg vurdere om noe jeg skal fly igjen. I irrops virker de helt håpløse. Lufthansa fikk jeg ting uten å nøle og tror europeiske selskap er mer serviceorientert på det der.
Last edited by Hypern; 16-04-2014 at 11:57.
|