Quote:
Originally Posted by B738
Hehe, det verste er over nå, var 5-6 m, bølger folk lå rett ut og spydde overalt.... Heldigvis gikk det bra med meg
Ha en fortsatt fin kveld og påskeferie alle sammen! 
|
Godt, motion sickness (som sjøsyke er) gir seg heldigvis kort tid etter at bevegelsen har opphørt eller blitt vesentlig mindre. Det verste er vel at man fort kan få seg en psykisk knekk etter på og at man blir kvalm bare man tenker båt/bil/fly. Skjedde med meg etter en tur i småfly hvor jeg ble kvalm, men ikke spøy. Da var det knapt en tur i bil hvor jeg ikke følte meg vel en stund etterpå, men ble heldigvis kvitt det. Men det var min psyke som spilte meg et puss og psykologi skal man ikke undervurdere. Nuvel, jeg kan knapt se frem til i morgen på BA. Første i Club Europe og i større fly er heldigvis faren for motion sickness minimal.
SAS har faktisk printa en humoristisk tekst på sin spypose oppdaga jeg og de kalte det multibag hvor man kunne ta med seg mat fra turen, som søppelpose som et morsomt leketøy. Vet ikke hvem som setter på pris på sånt om man faktisk må bruke den til det den faktisk er tiltenkt til og da er man jo i en miserabel tilstand. Hehe nok om det. Du får kose deg i Kiel eller hvor ditt endelige mål er.