Quote:
Originally Posted by robertaas
Har vært med på dette, kjempemorsomt. Flere ville ikke gi seg og skulle danse likevel. Uansett hva de prøvde seg på så ble det linedance og flere falt over bordene nærmest dansegulvet. Det var som å se en chaplinfilm. Og i taxfree'en var det knuseparty og alkoholen fløyt.
|
Kanskje jeg er litt rar, men jeg reiser ikke til danmark uten at det er meldt dårlig vær. Jo større bølger jo bedre.
"Rekorden" var med Christian IV for sikkert 15 år siden, da var vi ute i 10ish meter etter en kraftig feilvurdering av været. Den turen kom i avisen, husker det var mye stressede folk da. Taxfreen så ut som en krigssone. Tror det som kunne knuse hadde knust, samt at den kjøledisk hadde slitt seg og danset fra vegg til vegg. Jeg fikk kjeft for å gå ut på dekk, jeg skulle absolutt opp på taket for å se på bølgene derifra.
Har blitt litt kjedeligere de siste årene med de nye båtene.. 5 meter merker man ikke så godt, og Color Line kansellerer gjerne når det er høyere

Det sagt så har det blitt et par uplanlagte turer til Fredrikshavn med superspeed også
Dagen idag nytes her foran tven, pleier hodepinen fra gårsdagens 50årslag.
Ha en topp dag folkens!