Quote:
Originally Posted by slankebrusmannen
Er det egentlig noe ved dette selskapets historie som skulle tilsi at de plutselig skal ha fått dette til denne gangen?
Nå har altså SAS atter tilpasset produktet sitt, dog bare deler av det denne gangen, til Norwegian. Når det da ikke er noen forskjell mellom dem, blir pris avgjørende, og da taper SAS. Det er også et brudd med måten de har prøvd å fremstå de siste årene, der de med en viss suksess har greid å gjøre seg forskjellig fra nevnte konkurrent. Jeg er skeptisk og tror det de først og fremst kommer til å oppnå er å miste passasjerer.
|
Det er jeg redd du kan ha helt rett i.
Hva om
SAS istedet hadde lagt på alle T/R med 300-400 kr og heller kjørt slagordet: "litt, dyrere, for reisens skyld"
Gitt bra mat i pluss og brukbar mat i go gratis slik som de andre nettverkselskapene i Europa.
De må skille seg ut i hennhold til DY og slik det er nå forsøker de å være så like som mulig