View Single Post
Old 12-04-2006, 14:27   #12
MartinL
ScanFlyer Dusty

MartinL's Avatar

Default Replying to Topic 'Dumper prisene på tre millioner billetter'

Quote:
Originally posted by LN-MOW

Hvorfor er det latterlig? SASBRA faar positiv reklame, og folks hukommelse er paa under en uke, det vet vi fra foer. Hvor mange arbeidskonflikter tror du det var mens jeg jobbet i SAS? Mange mange. Det var like mye skriking og hyling da. Storkunder som droppet avtaler. bestemoedre som aldri skulle fly SAS igjen. Men paxen kommer alltid tilbake. Og det gjoer de denne gangen ogsaa.

Desverre har du rett fordi det i Norge ikke finnes et fullstendig alternativ til SAS. Spørsmålet er bare hvor lenge kundene faktisk går tilbake til SAS når vi nå på få år faktisk har fått gode alternativer! KLM og Norwegian med flere......

Jeg håper virkelig ikke SAS tror at "alt ordner seg bare stormen løyer" og baserer sine fremtidsutsikter på det! Jeg klarer bare ikke å se hvordan næringslivet vil sette på gliset og åpne armene igjen for SAS fordi de pøser ut billige billetter. Derfor mener jeg dette er lattelig og klarer ikke i noen måte å se hvordan dette skal bøte på den siste tids svekkende tillit til konsernet!