View Single Post
Old 07-03-2014, 16:55   #120
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator
 
Discus's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 26,715
Default Re: SAS justerer ombordproduktet

Quote:
Originally Posted by tdb View Post
Hva er egentlig forskjellen på dette og Norwegian sin "Dreamliner opplevelse"? SAS har solgt en opplevelse som inkludert frokost, evnt drikke til maten, og leverer ikke dette som avtalt til kunden. Bør man få tilbake 10 % av billettprisen i dette tilfellet også?
Quote:
Originally Posted by Dag Viking View Post
SAS kan jo ta et goodwill stunt, og sende en frokostvoucher på mail eller i post til alle som bestilte reisen før frokost-kuttet ble offentlig, som har avgang etter 30.mars.
Koster minimalt, og det gir kanskje et positivt presseoppslag hvis de spiller kortene riktig.
Det gjorde de vel for leeeenge siden når de la om produktet til noe dårligere om jeg ikke husker feil? Gjenstår å se hva som skjer nå.
__________________

________________________________________
An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation)
Discus is offline   Reply With Quote