View Single Post
Old 26-02-2014, 18:26   #2
TGjr
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Nov 2012
Location: Ganske syd
Posts: 281
Default Re: SAS har driti på draget

Jeg har ikke noen lik hendelse, men SAS sin arroganse er irriterende. Vi har hatt noe surr med feilbestilling av en codeshare flight - dermed ble oppgradering på poeng en umulighet.

Det verste for oss er den totalt manglende forståelse for problemet, og automatisk svar fra gull.no - når jeg endelig får svar på telefonen møter jeg en iskald svenske eller engelsktalende medarbeider som ikke eier evne til å tenke på utsiden av boksen.

SAS må komme på banen og behandle folk som sjeldent reiser på ferie, og mye på jobb skikkelig ellers er jeg redd kunder vil velge pris og komfort i stede for å støtte SAS.

Når en endelig får svar med en løsning lar ikke det seg ordne med mail, og når vi ringer går det ikke å ordne oppgraderingen.

Dessverre trur jeg du har få rettigheter, da SAS har gardert seg i alle retninger. Det eneste som hjelper er å mase ++++
TGjr is offline   Reply With Quote