Denne karen går i min pose sammen med Komiske Ali.
Regningen hadde ikke blitt annerledes for ham om der var fullt av bags, eller fullt av luft i kjelleren.
Grunnen kan være at han ikke har fått solgt nok så regningen ikke går opp, jfr at at SK satte opp egne rutefly i etterkant.
Når det er sagt, tilbake i gamle dager så solgte BU fraktkapasitet på sine B-767 og fraktet tonnevis av tomater hjemover i ledig bellykapasitet, ekstra penger til BU, men tror ikke turoperatørene fikk annen pris enn vanlig.
Eller for å snu det i litt flisespikking, DK flyr for VING, av en uheldig grunn står der bagasje igjen fra en APOLLO gjest, skal denne/disse kunne sendes med DK's fly, eller vente på neste APOLLO flight?
Hva med charter selskap som flyr mellom , Thailand og Skandinavia og setter lassevis av bags igjen for å kunne fly direkte? Hva, hvem kaprer de?
Uff nei, verden er rar gitt