Det ville vaere hyggelig med flere interkontinentale ruter fra
OSL, men aa si at de ikke oensker flere fra Midt-Oesten er aa skyte seg selv i foten fordi de flyr folk til huber. De aller fleste selskaper flyr til sine huber og flyr dem gjerne videre, og dette er selvsagt en del av grunnlaget for rutens eksistens. Det gjelder de fleste av dagens utenlandske langdistanseselskaper som ikke er fra Europa eller Midt-Oesten ogsaa. De maa gjerne satse paa aa faa Korean eller et Kinesisk selskap til
OSL, men jeg ville ikke forsoeke aa stenge for Etihad eller Emirates. Det er ikke realistisk aa ha veldig mange langruter med hoey frekvens fra
OSL da grunnlaget er for lite og
OSL maa forbedre transfer prosedyrer og Non-Schengen omraadet, som til tider er overfylt. Saerlig ved forsinkelser er det et trist sted aa vente.
__________________
Upcoming flights:
APR ARN-OSL DY 738, OSL-GVA LX 223, GVA-WAW LO E75, WAW-WRO E952, WRO-WAW E70 MAI ARN-OSL SK 32N, OSL-ARN SK 32N