Quote:
Originally Posted by Eivindo
Hei på dere!
Jeg har en god del modeller til salgs som jeg var så heldig og ble tildelt.
Mange ligger helt nye i eske, og har tydeligvis gjort dette noen år, da de har vært ryddet bort i en kjeller. Noen er fra 2006 og bakover.
Jeg har dessverre ikke plass til alt dette, og ikke vet jeg om dette er noe av verdi heller.
Håper noen kan gi meg svar på dette. Det er fly modeller i alle størrelser og fasonger.747 ,737, md80 , md90-30? Noe SAS,Lufthansa, Fedex ++++
MD80 og MD-90-30 scale 1:100 har jeg mange av, typ 10 stk.
Flyene er stasjonert i Nittedal, 25 minutter fra Oslo.
http://smg.photobucket.com/user/ukjent/library/fly Alle bildene ligger i denne mappen.
|
Hei og god kveld!
Er selv på utkikk etter modellfly, har akkurat startet samling på slike

er i utgangspunktet på utkikk etter litt nyere modeller/design, men å tilsette litt eldre modeller kan gjøre en samling finere.
Ser at du egentlig har en god del til salgs, så spørsmålet må bli litt hva du kunne tenkt deg i sum for disse pr. stk?
Dette vil jo igjen kanskje måtte avgjøres ut i fra type, altså en B747 selges neppe til samme pris som en B737 om du skjønner
- Hva akkurat disse er verdt er jeg ikke sikker på da jeg på samlerfronten er relativt fersk, de ser ut til å være i god stand, så et eller annet kan du nok få vil jeg tro
Jeg selv
KAN, for rett pris, være interessert i å kjøpe et eller annet av disse. Min lillesøster er selv litt interessert i fly, så mulig jeg kan være interessert i å kjøpe et par av disse til henne da hun snart fyller år
Jeg kan jo legge ved et par spørsmål til deg, så får vi se hva som skjer.
- I hvilket materiale er flyene lagd? metall, plast etc..
- Evt hvilken pris kunne DU tenkt deg for de forskjellige modellene?
- Er dette modeller som står på hjul/gear, eller står de på en ''stand'' altså hovedsaklig til utstilling bare?
Du kan jo legge inn en kommentar her på forumet, som en besvarelse på mitt innlegg, så får vi se hva andre erfarne samlere mener

så tar vi derifra.
Mvh
Forever
SAS...fersk flysamler