Jeg satte meg ned å regnet sammen hva jeg dro kredittkort for i 2013, det var tett oppunder 350 K (
MYE av dette er jobbrelatert), men alt av privatforbruk går den veien også. Jeg betaler regningen min i tide og synes dette fungerer finfint!
Jeg bruker Bank Norwegian sitt kort og sitter igjen med i overkant av 4 000 cashpoints i løpet av året, alt ettersom hvor mye jeg flyr med rødnesene.
Anyway, om man antar at jeg brukte Trumf visa, så ville det generere anslagsvis 48 588 EB poeng ((350 000/100)*13,88). Pluss at jeg drar inn omlag 10 000 EB poeng med mine flyvninger i løpet av et år WF/SK.
Vi anntar at jeg vil bruke poengene på å fly, jeg er en fryktelig utro kunde, så om jeg på fritiden flyr med rød nese eller blå hale bryr meg fint lite.
Hva gir mest valutta for pengene 4000 cash points hos DY eller rett i underkant av 60 000 poeng hos SK??
Vi anntar at SK/DY fint frakter meg dit jeg vil begge to, så jeg bryr meg altså fint lite om selskap jeg skal fly med og for meg gir begge to flyvninger av så god kvalitet og med så god "sikkerhet" som jeg ønsker meg.
Men hva gir mest fly for penga? :-D
Skjønner at det ikke finnes noen god facit, men jeg sliter litt med å få taket på hva 60 000 eb poeng kan gi av morro!