Hei!
Bestilte i går en enveisreise med LH
OSL-
FRA-
NYC for 264 000 poeng pluss skatter/avgifter. I dag kom billetten på mail, med et fueltillegg på 1900 HVER, for EN VEI!!! Pluss andre skatter, totalt 2400 kroner x 4!!! Må jo være totale fuelutgifter på hele flighten dette...hadde vært ok om noen andre også ville betale litt!!
Har ikke snakket med dem enda..men kan dette virkelig være riktig? 1900 pr person i YQ for en vei til
NYC? Synes det var snakk om totale avgifter på 2500 for t/r Europa-USA for et års tid siden...har det steget voldsomt, eller husker jeg feil?
Om dette er riktig, så kjøper jeg heller Lifemiles istedet for. 10 000 kroner for å få tilbake 264 000 poeng er en no brainer.
Eurobonus er jo et helt ubrukelig program da, hvis man ikke skal reise i F. Sinnsyke fueltillegg for *A flighter, og elendig tilgjengelighet i annet enn krøtter på eget metall (på IC).
Og en annen ting...hvorfor slipper man YQ hos amerikanske selskaper, og Avianca for den del, når man blir ranet av
SAS?
Edit: Etter et søk på matrix.itasoftware.com så ser det ut til at det stemmer ja...helt hinsides spør du meg!