Quote:
Originally Posted by Insomnia4u
Fin routing der, og mye valuta for poengene, spesielt ANA First er jo flott  Blir spennende å følge dialogen din med EB-kundeservice, er det tallin eller sverige som sier det er problemer?
|
Ringte 05400, så vet ikke hvor jeg havnet. Men hun første snakket norsk og var veldig behjelpelig og imponert over at jeg hadde ruten og flightnummer klar. Men dessverre gikk hun av vakt og jeg ble satt over til en svenske som rotet litt mer.
Han sa bl.a at "maskinen" ikke klarte å regne ut poengsummen og skattene. Ruten måte deles for å få det til, men da ville jo poengsummen bli høyere. At jeg reiste først til London, og så til Asia for å komme meg til Sydney ble i tillegg for mange poengsoner ifølge denne karen
Jeg spurte om
SAS hadde startet nonstop Stavanger - Sydney nå nylig, for ellers er det jo rimelig vanskelig å komme seg til Australia uten et stopp på en større flyplass både i Europa og Asia. Etter å ha tenkt litt så var han jo enig i det.
Problemet virker til å være at ingen klarer å tenke selv, og at "maskinen" må løse alt.
US Airways er jo drømmen i forhold når det gjelder å booke bonustur