View Single Post
Old 13-11-2013, 00:34   #249
Helimaf
NSB First Class

Default Re: Klage på Norwegian sitt longhaul-produkt

Quote:
Originally Posted by Cloudius View Post
Jeg oppfatter ikke at du prøver å forstå. Du har tilsynelatende ikke satt deg særlig inn i Nemdas uttalelse men sier likevel at du er sterkt uenig med klagende part og kaller det høy "drittsekkfaktor".
Jeg er glad du skriver at du "oppfatter ikke" at jeg prøver å forstå. Det er en sterk begrensing med internett når vi mangler den mest grunnleggende form for kommunikasjon: Kroppsspråk

Helimafs måte å kommunisere på internett = Å skrive en hel del om sine første synspunkt i saken for å se hva folk vil svare. Kanskje noen svarer så skambra at Helimaf blir fullstendig overbevist om noe han i utgangspunktet sier seg offisielt sterkt uenig i, ikke er så merkelig/idiotisk/tullete allikevel.. Med andre ord:

Jeg legger det frem slik jeg føler det, men innser at internett alltid blir forbasket begrenset.

Egentlig burde jeg bare lest mer av Jaligs innlegg her tidligere. Jeg har tilsynelatende satt meg meget inn i Nemdas uttalelse og finner den interresant. Med bakgrunn i den svenske rapporten, er det enda mer interresant å se hvordan denne saken er til sammenligning.

MEN MEN MEN MEN MEN:

Når det er sagt, skal jeg jommen si at etter å ha tenkt på det en stund, med litt hjelp fra enkelte sjelers saklige innlegg her inne, kremt,
forstår at Jalig føler for å dra dette til retten. Jeg forstår en følelse av irritasjon på et selskap som ikke innretter seg etter å ha fått mehold..

Kanskje fortjener DY smekk for dette? Jeg syntes ikke det til å begynne med, men vi får se...

Last edited by Helimaf; 13-11-2013 at 00:37.
Helimaf is offline   Reply With Quote