View Single Post
Old 13-10-2013, 15:43   #683
FlyHi
ScanFlyer Crusty

FlyHi's Avatar

Default Re: Om sas.no og alle de rare feilene

Har lige nu oplevet at når en booking er gjort i app'en, så kan man ikke se om et EB-nummer er registeret korrekt når man kigger på bookingen på sas.dk. Har en anden booking på samme rute (en anden dag) gjort på sas.dk hvor man sagtens kan se sit EB-nummer på bookingen på sas.dk

Desuden er alle bookinger gjort i app angivet som "Almindelig billet for point - online" - men den booking der er gjort på sas.dk står som "Onlinebestilling".

Jeg har ikke brugt point til nogle af dem og iflg. SAS-chatsupport, så er alt ok og begge billetter giver fuld point optjening, men da app'en bruger samme bookingplatform som booking betalt delvist som point vil det blive vist sådan - også selvom der ikke bliver brugt point til betaling.

Desuden kan man ikke selv afbestille eller ændre billetten online når den er gjort i app'en, men jeg godt kan på sas.dk-bookingen.

Ja, hvorfor gøre ting besværlige når man kan få SAS IT til at gøre det helt umuligt

Synes ellers app'en fungerer fint efterhånden. Men så længe det kræver kontakt via telefon eller chat for at ændre, så kommer jeg nok ikke til at lave flere bookinger i den. Ærgerligt at der altid skal være et eller andet der kikser når nu resten er ved at være rigtigt godt...