Quote:
Originally posted by Farmer
Jaja, etter å ha fått tildelt sete 1D på SK910 ved innsjekk på Newark tidligere i kveld, og nå sitter på sete 21G så er ikke livet så bra som jeg hadde planlagt i kveld.
Men, har får dratt strømledingen inn på Økonomi Extra hos en vennlig sjel som sitter foran meg, slik at jeg har da strøm natten igjennom i alle fall. Å sove i dette trange setet er vel ikke noe å tenke på uansett.
Jeg skal ikke vel ikke klage egentlig, ettersom jeg reiser på oppdragsgivers regning, i dette tilfellet SAS USA, og den billetten jeg har er av en slik art at jeg nok lå dårlig an så lenge flyet var overbooket. Jeg skal vel kanskje bare være glad for at jeg i det hele tatt fikk være med i kveld.
Nå kommer det vel snart et enkelt lite måtid, og så får jeg se hva resten av turen bringer.
|
Go lørdag ja!

Ja, vi har alle våre problemer... For ikke lenge siden traff jeg på en jente. Hun var 8 år og hadde allerede fått tildelt sete 1A. I tillegg hadde hun fått tildelt en skikkelig kraftig kikkert slik at hun kunne betrakte verden utefor setet. Og hun har måttet betale alt selv (les foreldrene). Jeg har aldri møtt et mer positivt menneske, hun klagde ikke på noe....
Men jeg kan godt hive meg på selvmedlidenhetens karusell jeg også... Fløy
CPH-
ORD med
SAS uten seterygg på setet jeg fikk tildelt. Fikk bare et surt nei av flyvertinnen når jeg spurte om å få sitte på et ledig sete ved vinduet.