View Single Post
Old 30-09-2013, 18:50   #555
Peppep
ScanFlyer Gold

Default Re: Mastertråd/diskusjonstråd om Farvel til MD80 MegaDO

Quote:
Originally Posted by milehigh View Post
Si ifra om noen trenger "dele" rom på et CC hotell. Spesielt i Oslo. Concierge fordeler. Jeg har lakenskrekk så jeg kommer neppe være tilstede så mye annet enn med oppgraderingsinnsjekken:-) Budsjetterer omtrent som Tommy
Jeg får si det samme om Bergen - stiller Concierge-fordelene til disposisjon. Hører rykter om at man kan få suite-oppgradering på Radisson Blu Royal Bryggen. Trodde dette skulle bli enkelt, ettersom jeg skal to uker på tur i slutten av oktober, men det er jo elendige CC-muligheter i USA (LAX/NYC).

La forresten merke til noe i vilkårene:

Quote:
This MEGADO Promotion ("Promotion") is only valid for Club Carlson members receiving this email notification and who have attended the MegaDO 2013 Nordic's Event.

Members must complete 3 Qualifying Stays at any participating Radisson®, Country Inns & Suites By CarlsonSM, Park Inn by Radisson and Park Plaza® hotels worldwide ("Participating Hotels") after which they will receive 50,000 bonus Gold Points.
Hvor finner man ut hvilke som er "participating"? Har lest på Flyertalk at de amerikanske Radisson-hotellene (dvs ikke Radisson Blu) ikke deltar i Gold/Concierge-programmene, vet noen mer om det?