Quote:
Originally Posted by Wahoo
Enig med TOS
Det er en uskreven regel i business at man aldri skal snakke dritt om konkurrentene sine,
da dette blir oppfattet som uproffesjonelt av kundene og dermed vil slå det mer tilbake på en selv
enn dem man ønsker å ramme.
Dersom man må slenge dritt om konkurrenten for å fremheve eget produkt betyr det bare at ditt eget produkt ikke
er bra nok til å stå på egne ben.
Det er f.eks en del her som har falt for fristelsen å utnytte problemene til DY i det siste ved å slenge dritt om dem og framheve eget produkt.
Spesielt SAS ønsker jo å stå fram som ett seriøst selskap for forretningsreisende, og er det noe forrettningsfolk er klar over
er det slike ting. Selv frittalende MOL er vel forsiktig med å snakke nedsettende om konkurrentene...
W
|
ET bilde sier av og til mer enn 1000 ord. Hva blir det neste? Helge Lund på neste års hagefest i forbindelse med
ONS med jakke med .. SHELL - SHITS.
Så sånn rent utfra bilde, så kan en stille spørsmål ved hvem som har den mest seriøse bedriftslederen, iallefall