Quote:
Originally Posted by TOS
Årsaken til at jeg skriver det slik jeg gjør er fordi vi har hørt så utrolig mange forsvar for CPH (både fra folk som ikke holder til så langt fra CPH, men også fra folk som har jobbet/jobber i SAS i dag) med at det er rene forretningsmessige årsaker til at f.eks. all IC trafikk tradisjonelt har gått via CPH, og at man bruker CPH som hub. Kan det kanskje være at også andre forhold har spilt inn...? (ikke så mye et spørsmål til deg, kanskje, men mer til de som føler seg truffet...) 
|
Jaså, sier du det. Min oppfatning er at det i
SAS stort sett kun er dansker som forsvarer dagens modell. Slik oppfatter jeg at det har vært i årevis.
(Sikkert ingen regel uten unntak, men dog.)
Jeg tror at grunnen til at øverste ledelse ikke har ønsket/klart å gjøre noe med det er fordi enkelte krefter har klart å binde hendene deres på ryggen i visse spørsmål.