View Single Post
Old 11-09-2013, 05:34   #5
JELSC
ScanFlyer Silver

JELSC's Avatar

Default Re: BLL-FRA-MAA-FRA-BLL - write as you go.

Ankommet til MAA, med en stopfuld 340. D-AIGB - som var på en f e sidste ture, da den pensioneres ved udgangen af måneden. Det kunne nu ikke mærkes.
Nok en af de bedste LH flyvninger jeg har haft længe. En besætning, der var uhyre imødekommende. En purser der kom rundt og hilste på alle statuspax også på economy - det har jeg ikke oplevet før.

Ankomst MAA er et mararidt der får en en ankomat til USA til at være et ønske scenario.....
Kø for immigration i 90 minutter, selve kontrollen tager ca 5 min per person. Derefter til endnu en kontrol hvor det kontrolleres om den førdte kontrollør har sat de rigtige stempler.

Så en sikkerhedkontrol før man kommer ind i bagagehallen - men ingen toldkontrol når man forlader den.

Parkeringspladsen et kaos af biler, taxier, køer (dem med 4 ben ) i et sammensurium.

Hotellet KhoInoor Asiana er en dejlig oase, med store værelser, masage, pools etc. ejligt sted at komme hjem til efter kaos i byen

Plans for 2024/25: HAM-AMS-BLL-AMS-BER-LHR-BLL//AAL-CPH-SIN-DPS-SIN-AAL//BLL-AMS-LCY-AMS-BLL-AMS-LHR-SFO-SEA-SLC-YYZ-AMS-CDG-BLL//AAL-CPH-BOS-ORD-SEA-LAS-AMS-BLL
JELSC is offline   Reply With Quote