Quote:
Originally Posted by Fnate
Jøsses, det var bra. Bestilles det online og er merket på flyet (reserved for comfort)? Eller må man ringe til en spesiell fyr i Mogadishu og håpe at ingen bestemmer seg for å bytte sitteplasser for å få sitte sammen ved siden av deg?
|
Bestillingsprosessen vet jeg ikke så mye om. Men har hatt noen avganger hvor passasjerer har bestilt dette ( både i puls og go) En utfordring var på et fullt fly hvor crewet ombord var godt nok informert, og prøvde å bruke setet for å få noen til å sitte sammen. Jeg kan også tenke meg at passasjerer vil ha problemer med å respektere setet om det er et attraktivt sete. Har også hatt en forvirret flykaptein som ikke fikk det til å gå opp at jeg sa flyet var fullt, mens det er et ledig sete i følge L/S. Nå gjenstår det å se hvor populært dette blir, men jeg vil anta at det ikke blir merket spesielt ombord. Og at man må få sete tildelt med en gang når man bestiller, inntil videre så må man sjekke inn tidsnok ved skranke (ikke online/automat) og ved last minutt endringer så vil det neppe følge med.