View Single Post
Old 08-09-2013, 20:29   #3
JELSC
ScanFlyer Silver

JELSC's Avatar

Default Re: BLL-FRA-MAA-FRA-BLL - write as you go.

Så er rejsen for såvidt begyndt.
Søndag aften: Begge stykker bagage er afleveret i BLL ved checkin.
Dejligt at man kan aflevere aftenen inden afgang. (BLL tager imod bagage 23 timer før afgang - det er sgu service, der giver værdi.)

Lidt foruroligende dog, at de (kuffert og plakat rulle) er mærket med "standby". Men blev lidt beroliget af beskeden om: "Det betyder bare, hvis du sover over dig kommer bagagen ikke med, og vi skal ikke rode rundt inde i flyet efter den! Når vi registrerer dit boardring kort i gaten laster vi den."
Lyder som en ok forklaring. Håber det går - men hvad det gjorde det, sidste gang til USA, så mon ikke også denne gang.?
"Skrankenpaven"/"Checkin dullen" i BLL i aften var en af de mest servicemindede jeg har oplevet der længe, næsten som i gamle dage, før der gik discount i den i BLL. Det var også på tide, at de havde nogen der ikke kun arbejder på "Ryanairsk" (betragter kunder som et nødvendigt onde)

Har fået 7F på CRJ700 til FRA, og 19H på airbussen til MAA, håber der viser sig noget bedre i løbet af natten. I øvrigt åbnede LH for online checkin for begge flyvninger i aftes ved 23 tiden altså T-36 timer før sidste afgang - det er ok!

Bor på Zleep Hotel, som er ultra primitivt, men tæt på terminalen. Det og så det faktum, at det lokale pizaaria bringer ud til værelset er det eneste positive der kan siges om det sted. Tror det er over 30 år siden jeg sidst har sovet i køjeseng! Glæder mig til stjernet luxus i MAA om 24 timer.

Det styrtregner i BLL, så den gode udsigt udover forpladsen er ikke meget bevendt!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	bunkbeds.jpg
Views:	717
Size:	35.5 KB
ID:	35573   Click image for larger version

Name:	BLL in the rain.jpg
Views:	704
Size:	36.0 KB
ID:	35574  

Plans for 2024/25: HAM-AMS-BLL-AMS-BER-LHR-BLL//AAL-CPH-SIN-DPS-SIN-AAL//BLL-AMS-LCY-AMS-BLL-AMS-LHR-SFO-SEA-SLC-YYZ-AMS-CDG-BLL//AAL-CPH-BOS-ORD-SEA-LAS-AMS-BLL
JELSC is offline   Reply With Quote