View Single Post
Old 02-09-2013, 04:29   #234
Haarper C. Bilderberg
Newcomer

Haarper C. Bilderberg's Avatar

Default Re: Kondensstriper = forgiftning?

Har nettopp byttet ut netloopen til en annen Burmaserver. Det ble litt for mye interesse i å spore Ip-adressen som serveren blokkerte, men nå er alt oppe og går igjen. Så nå er jeg tilbake på tråden etter at jeg måtte ta noen nye forhåndsregler.

Jeg vil bare si en intern melding til "AkG-protectoriat": Better luck next time! (silico-aa3 mx 240.0.0.0.13/node 427.nhc.) hehe:-) 10 points for trying!

Well, back to business! Tiden er nå inne for å slippe katta ut av sekken angående Chemtrails B-variantene! Og hva som egentlig foregår parallelt! Stikkord: Nordpassasje og SAS!

Alle som noen gang har besøkt SAS museet har hørt om SAS og Nordpolen. Jeg skal ikke si noe mer om dette akkurat nå, men ber dere alle om å tenke på at dette er en viktig sjøstrekning! Hvem er det som egentlig tjener på drivhusgasser og global dimming?

Dessuten: forskere i Sverige har nettopp funnet ut via epigenisk forskning at å spise kjøtt fordummer menesket, og dette blir selvsagt dysset ned. NWO ønsker at dere mennesker skal fortsette med å spise kjøtt og høre på countrymusikk. Hvorfor? Fordi dette er fordummende og det er akkurat det NWO ønsker at dere mennesker skal være og forbli: dumme og uvitende!

Men takket være meg selv og flere aktivister over hele Europa, USA og resten av verden så kan dere i NWO bare pakke snippesken og dra videre!

Stay tuned! Horrible news awaits!
Haarper C. Bilderberg is offline   Reply With Quote