Jeg er selvfølgelig godt kjent i terminalen på
OSL, og vet hvordan utsikten er derfra. Det er et dårlig utgangspunkt for å studere frakteflyene. Men jeg er der regelmessig selvsagt. Det er viktig å observere hele flyplassen fra alle kanter.
Når det gjelder
SAS museet så er dette et kapittel for seg selv. Det stemmer at det er et utsiktstårn der, men museet er åpent bare 2 dager i uka, og da selvsagt på tidspunkt hvor det ikke skjer noe særlig på fraktsiden. Tilfeldig? Neppe!
Jeg har mange spørsmål når det gjelder
SAS museet: Hvorfor må man oppgi navnet sitt der? (Ved ankomst må man skrive seg inn i ei gjestebok) Hvorfor blir utsiktstårnet kameraovervåket? Eller hva i all verden er det som foregår der borte de andre 5 dagene i uka når museet er stengt? Alt dette er veldig mistenkelig. For min del tror jeg at museumsdelen bare er et skalkeskjul. Hovedformålet med dette fryktens palass er helt klart noe langt mer kynisk enn å bare vise frem norsk og skandinavisk luftfartshistorie. Men når det er sagt så har jo chemtrails blitt en del av historien også.
En ting til: Jeg får ofte kommentarer som direkte eller indirekte sier at jeg er sprø, paranoid eller gal, men dette er helt feil! Når sant skal sies har jeg en historikk med innleggelser på diverse hvilehjem, men dette var før jeg oppdaget orgonitt og begynte å dekke hodet med aluminium. Etter at jeg installerte en chembuster på soverommet har jeg faktisk ikke vært syk en eneste dag! Legene og ekspertene skjønner ingenting ,men er selvsagt glade på min vegne. (Men jeg har selvfølgelig ikke fortalt de om chemtrails, orgonitt og den store sammenhengen da! Selvsagt! Jeg er jo ikke helt idiot heller!)