Drar opp denne litt.
Samme skjedde med oss fra
BGO til
TRD. Vi var 4 stk som skulle reise - to voksne,ett barn og spedbarn. Fikk ikke sjekke inn 22 timer før via OLCI- svarte ja på sms som kom tilbake med kun to seter- 7B og 7C.
Dagen etter dro vi til Flesland , ikke tidlig, for å sitte lenge på en flyplass med to smårollinger, er mer enn slitsomt. Innsjekk var IKKE interessert i å hjelpe, de trykket kun ut boardingkort til meg og spedbarnet-på 21B. Kona og størstemann på nevnte 7B og 7C( for ordens skyld - alle 4 var på samme booking og samme ref.nr.) På innsjekk slengte de surt etter oss at vi skulle ta kontakt med gate så skulle de endre seter. På gate gjentok historien seg- null interesse for å hjelpe, og som nede skjøv de problemet videre, og ba oss kontakte personalet ombord.Det var også minst 2 andre familier som var blitt rammet av splittelser. Ombord var det bare kaos- og også der var det liten interesse av å hjelpe vi som var plassert vilkårlig omkring, kun høylytte, og tildels ufine beskjeder om å sette oss ned. Min eldste sønn var i tillegg syk, og ønsket å ha begge foreldre ved siden av seg.
Heldigvis var det en hyggelig familie med et eldre barn som tilbød seg å bytte seter, slik at vi fikk sitte sammen, og de delte seg. Mannen der tilbydde seg å ta mitt sete-21B,langt bak i midten. Fra rad 6 ......
Så at de andre to familiene måtte bare sette seg ned.......og crewet stolt proklamerte at de landet før rutetid på
TRD. Purseren kom i tillegg forbi på cruise og sa " se der ja, vi ordnet det for dere"....... Valgte å avstå fra å kommentere den slengbemerkningen.....
Skarp klagemail er avsendt!!! Det her var så langt fra god kundebehandling i alle ledd, som det er mulig å komme, og spørsmålet mitt er hvorfor de ikke pre-seater familier med spedbarn. Det ble nevnt flybytte denne formiddagen, men hvorfor fikk jeg ikke sjekke inn ettermiddagen før......Det var null problem fra
TRD til
BGO-og vi var på samme booking.....
Uansett - dette var for dårlig.