View Single Post
Old 25-08-2013, 13:10   #231
petru26
evig optimist

petru26's Avatar

Default Re: Re: Kondensstriper = forgiftning?

Quote:
Originally Posted by Haarper C. Bilderberg View Post
Logikken er altså at fraktfly mangler vinduer fordi frakt ikke trenger utsikt? Sant nok, men ville det ha skadet med noen vinduer da? Svaret er Nei!

Jeg tror grunnen til at flyene mangler vinduer er at noen (NWO kanskje?) har noe å skjule. Dessuten: hvorfor blir fraktflyene parkert på et område som ikke er synlig fra terminalen? Hva er det OSL ønsker at passasjerene ikke skal se?

Når vi setter diverse fakta og kjennsgjerninger i sammenheng og får det store bildet så åpner den forferdelige sannheten seg for oss: Fly uten vinduer lander på OSL og parkerer på et område som ikke er synlig fra terminalen, og bare autorisert personale får nærme seg. Tilfeldig? Neppe! Jeg har dessuten beregnet at det skjer noe mystisk hvert 15. minutt på OSL så dette passer veldig godt!

Jeg har også i dag holdt et øye med disse fraktflyene, og det skremmer meg at det er så mange av dem. Situasjonen er åpenbart verre en jeg først trodde! Jeg har derfor besluttet å kun bruke dataen min på nattestid igjen.

Hehe jeg tolker innlegget ditt som dypt ironisk, hvis ikke, med umiddelbar virkning skaff deg profesjonell hjelp, jeg er sikker på at noen er søndagsåpne :-P