View Single Post
Old 09-08-2013, 14:07   #477
Tommy777
ScanFlyer Mile High Club

Tommy777's Avatar

Default Re: Hva synes du om Norwegian Longhaul? (Priser, komfort, service etc)

Quote:
Originally Posted by Skuggenheimer View Post
Nå skal man se det kommer ekstra mange Thaisnupper oppover siden setene er justert til deres behag. Nå har vel aldri Kjos sagt noe annet en at for fremtiden, så tipper han(og jeg tror han har rett), at det skal flys asiatere til europa og tilbake og slik skal han tjene penger. Selvfølgelig tjener han penger også på flyvninger andre veien men at en el annen sliten, og nå tuller jeg litt, sexturist, ikke får ryggen sin skikkelig hvilt ved ankomst hit el dit, tror jeg ikke spiller noen stor rolle. Ingen rolle alt så lenge Kjos skaper nye reisende(les; lite trolig han tar store markedsandeler fra feks Thai)..
Så lenge man tjener penger, så... I et marked som blablabla

Kjos får håpe at mer enn 4% av Thaierne får seg betalingskort lynkjapt eller får han ett distribusjonsproblem

Testet ut. Ferdig.

Domestic US med litt mer plass til bena. SAS hadde bedre og mer behagelige seter på 767ene sine på 90 tallet.

Så key er å holde prisene lave eller håpe på at folk er dumme nok til å betale en premium for noe som funker bra til CPH, mens man gaten bortenfor kan reise til hønehusland flatt som en pannekake så hurraguttene er klare for bamelam når de kommer frem. Og så finnes det jo Kjos-aid seff. "Han fårre tell han Kjosern, skikkelig flink, nye fly og heia Kjos"
Tommy777 is offline   Reply With Quote