View Single Post
Old 02-08-2013, 00:19   #84
EBPMIL
MIL

SAS Re: Pandion-erfaringer

Fikk i februar i år en melding om sort kort for andre gang. Begge ganger har det året før vært lagt igjen >300 KNOK hos SAS gruppen og det er det som teller ser det ut til. Har hatt kolleger som har reist like mye og like ofte men da jeg har hatt ett leg til opp til TRD har mine billetter blitt noe dyrere og dermed kvalifisert mens de ikke har vært "like heldige".
Min aller beste erfaring med kortet har vært tilgjengelighet på bonusbilletter. Følgende samtale fant sted med Eurobonus kundeservice en gang da jeg ville ha bonus til USA fo to personer to uker fram i tid fra jeg ringte midt på sommeren. "Ha ha ha, å det tror du er ledig nå? De gikk for mange måneder siden. Vent et øyeblikk, du har et slikt morokort, gi meg et par timer så søker vi om å gjøre om en vanlig bilett til bonus, når var det du ville reise sa du?" Et par timer etter ringte damen opp og bekreftet at alt var i skjønneste orden.
Ellers kan det til tider nesten være litt pinlig som f.eks etter Safety briefing på Værnes en mandag morgen der pusher kommer bort og sier " hyggelig å dem ombord igjen Hr ??????, hvorpå alle i nærheten lurer på hvem i allverden er det der.
Reiser enkelte ganger med til dels mye bagasje, langt over de normale grenser. Dette har aldri vært et problem med hverken EBG eller EBP.
Stort sett blir du tatt meget godt vare på enten det er på bakken eller i luften, nesten synd at ikke alle får oppleve det samme innimellom.
EBPMIL is offline   Reply With Quote