View Single Post
Old 01-08-2013, 00:41   #212
Haarper C. Bilderberg
Newcomer

Haarper C. Bilderberg's Avatar

Default Re: Kondensstriper = forgiftning?

Vi har alle sammen av og til små øyeblikk der alt bare går opp for oss, et øyeblikk av klarsyn der vi ser sammenhengen og skjønner alt! Jeg hadde nettopp et sånt øyeblikk i dag! (Når sant skal sies så har jeg disse øyeblikkene oftere enn de fleste, men nok om det) Det som skjedde i dag vil sansynligvis både skremme og (forhåpentligvis) vekke dere!

Jeg var altså ute på en av mine daglige runder rundt OSL i dag da jeg observerte selveste Illuminati-beistet i full aksjon med å fullbyrde New World Order (NWO) rett foran mine egne øyne! Det jeg så skremte meg så mye at jeg nå har hentet opp ekstra mye orgonitt og fyllt opp hele huset for å fylle meg med så mye positiv energi som mulig! Det som åpenbarte seg rett foran øynene mine var simpelten en Boeing-maskin!

Nå vil dere sikkert spørre meg: "Men er det ikke vanlig å spotte Boeing-maskiner på OSL da? Det er jo tross alt en flyplass!" Og da vil jeg svare: "Ja, selvsagt! Men er det virkelig vanlig å finne flyvemaskiner uten vindu på en flyplass?? Ønsker ikke paxen vinduer å titte gjennom??"

Ja akkurat! Jeg så faktisk et fly uten vinduer på OSL i dag! Jeg så faktisk flere!!!

Og da spør jeg dere her på flyprat: Hva i all verden gjør et fly uten vinduer på OSL? Det var en gul Boeing merket "DHL" og den hadde ingen vinduer!

Svaret er like enkelt som det er skremmende: Dette flyet skal ikke frakte pax, men heller skumle kjemikalier for å fullbyrde NWO! Disse flyene er åpenbart innblandet i chemtrailspredningen på de mest syndfulle måter, og det skjer rett foran øynene våre!

NWO slutter aldri å overraske meg men dette tar kaka!
Haarper C. Bilderberg is offline   Reply With Quote