View Single Post
Old 25-07-2013, 15:52   #95
sentry
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Nov 2012
Location: Houston, TX, USA
Posts: 140
Default Re: Klage på Norwegian sitt longhaul-produkt

Quote:
Originally Posted by HS-TGA View Post
Ett eksempe på ett tilsvarende scenario:
En del av hylekoret her som ofte bruker uttrykk som monkeyclass ect, hadde nok vært kjapt fremme med sjokk og vantro om de f.eks hadde fått tak i noen veldig rimelige F biletter, for så å finne ut at flighten var blitt erstattet med et wetlease fly som kun hadde C klasse. Da hadde de nok ikke funnet seg i det, selv om de hadde fått beskjed litt i forkant eller tilbud om kansellering.
Jeg har ikke latterliggjort trådstarter, barse sagt at jeg er uenig og at jeg synes dette er en ikke-sak.
Hadde ditt skisserte scenarion skjedd meg hadde jeg definitivt funnet meg i det. Slike ting skjer, og det er en del av gamet. Når det er sagt, er det stor forskjell mellom en nedgradering fra F til C og IFE/ikke IFE.

Jeg er forøvrig 110% enig i at Norwegian har vært usedvanlig klønete ved å ikke benytte anledningen til å skaffe seg litt positiv PR (som de sårt trenger) denne gangen. De kunne f.eks. sagt at "på grunn av at IFE dessverre ikke fungerer, vil alle passasjerene få gratis mat påd enne turen". En liten utgift i den store sammenhengen, men du verden så effektivt det ville vært. De er kanskje redde for å skape presedens?
sentry is offline   Reply With Quote