Re: Klage på Norwegian sitt longhaul-produkt
Saken er enkel i mine øyne. DY har solgt ett produkt de sa inneholdt IFE. Dette leverer de så ikke. De har rett og slett ikke levert varen de har solgt! Dog var klagen vel lang og kravstor. Liten påskjønnelse fra DY hadde vært på sin plass. Gratis måltid ect.
Ett eksempe på ett tilsvarende scenario:
En del av hylekoret her som ofte bruker uttrykk som monkeyclass ect, hadde nok vært kjapt fremme med sjokk og vantro om de f.eks hadde fått tak i noen veldig rimelige F biletter, for så å finne ut at flighten var blitt erstattet med et wetlease fly som kun hadde C klasse. Da hadde de nok ikke funnet seg i det, selv om de hadde fått beskjed litt i forkant eller tilbud om kansellering.
Argumentene om transport fra A til B hadde vært akkurat like som i dette tilfelle.
Dette er bare mitt inntrykk av enkelte som prøver latterliggjøre trådstarter.
|