Quote:
Originally Posted by Superhai
Rent teknisk ser jeg ikke at du kan komme noen vei. Så vidt jeg har skjønt så har de tilbudt full refusjon om du ikke ønsker å bruke tjenesten de leverer, da de er inneforstått med at noen ønsker de tilleggsytelsene som de ikke kan levere i følge markedsføringen. At du dermed likevel ønsker å benytte denne, vil nok tolkes som en aksept av manglene og også et klart signal om at hovedhensikten er transport, da du har understreket behovet ditt (benytte bestilte produkter på destinasjonen). Hadde jeg vært Norwegian så ville jeg likevel anbefalt (som så mange andre her også mener) å gi en mindre good-will-kompensasjon med verdi i størrelsesorden maks 5-10% av reisens pris, men jeg har liten tro at flyklagenemnda vil gi deg medhold i et krav slik saken er presentert her.
|
Helt enig med superhai. Og til vedkommende som sammenligner dette med å bestille biz og så bli fraktet i hundebur til
BKK: dersom man hadde fått mail om at dette kom til å skje og samtidig ble gitt mulighet til å kansellere og få refundert pengene, og så likevel tok turen - til biz pris i et hundebur - ja, da hadde man valgt det selv...