View Single Post
Old 13-07-2013, 03:50   #15
sukram
ScanFlyer Gold

Default Re: Bedre serveringstilbud på TOS (på tide)!

Quote:
Originally Posted by Frode789 View Post
Jepp, ankomstområdet er horribelt. Alt for lite plass. For ikke å snakke om den gamle terminalen..

Når det gjelder de nye aktørene som skal inn. Jeg kan gjerne se den akevittbaren forsvinne.. Så kan O'Learys komme inn der. Men uansett må det jo omstruktureres for å få plass til alle. Regner med at det ikke forsvinner like mange som skal inn. Så noe nytt næringsareal må jo tilføres. Enten ved at sitteplassområdet eller kontorer forsvinner.
Den gamle terminalen er, om ikke annet, for at at russerne fra MMK skal føle seg velkomne og hjemmekjære. Den er horribel og skulle vært jevnet med jorden for lenge siden. Uansett hva slags fikling man gjør, det er bare en løsning: riv, bygg nytt.

Quote:
Originally Posted by TOS View Post
Vi trenger vel strengt tatt ikke så mange serveringssteder - hvem er det som har behov for å oppholde seg lenge på flyplassen der...? Det vi trenger er vel bedre fasiliteter på utlandsavdelingen.
Nei, sant nok. Men du starter/slutter reisen din i TOS, sant? Det har stort sett jeg også gjort. 20-25% av markedet, dvs finnmark, nord-troms og sør-troms/lofoten har connection på flyplassen. De får oppholdstid der om de vil el. ikke. Tre timer på TOS? Have mercy

Det trengs nybygg. Plastiske operasjoner får ikke gjort underverker.

Quote:
Originally Posted by Dag Viking View Post
Jammen på tide. Hadde æren av transfer på denne flyplassen både denne og forrige uke, og serveringstilbudet var overraskende dårlig. Godt sas og Widerøe har pringles ombord, hvis man ikke synes pølse med brød er passende når man er en hel dag på reisefot.
Sant. Horribelt. Ikke plass i baren en gang, selv på formiddagen (alltid full, baren altså, ikke jeg).

Men er du overrasket, sånn er da hele flyplass-Norge.
sukram is offline   Reply With Quote