Quote:
Originally Posted by grindstein
Jeg prøvesatt Premiumsetene i DY sin 787 i går, og reagerte på at stolryggen var veldig lav. Skulle nesten tro disse var tilpasset asiatere på 150cm, og ikke Europere rundt 170 til 180 cm lengde. Selv ved nakke/hodestøttene helt oppe ble den 5 cm for kort til et jeg kunne ha hodet i en behagelig posisjon. Her var setene på Eco mye bedre faktisk. Og jeg er 178 ifølge rødboka man fikk av den norske stat da man var vernepliktig.
|
Quote:
Originally Posted by TakeOff
Det samme slo meg i går da jeg så et bilde av Kjos'ern sittende i et Premiumsete. Fikk du prøvd å legge setet bakover med beinstøtten slått ut?
|
Nå skal man se det kommer ekstra mange Thaisnupper oppover siden setene er justert til deres behag. Nå har vel aldri Kjos sagt noe annet en at for fremtiden, så tipper han(og jeg tror han har rett), at det skal flys asiatere til europa og tilbake og slik skal han tjene penger. Selvfølgelig tjener han penger også på flyvninger andre veien men at en el annen sliten, og nå tuller jeg litt, sexturist, ikke får ryggen sin skikkelig hvilt ved ankomst hit el dit, tror jeg ikke spiller noen stor rolle. Ingen rolle alt så lenge Kjos skaper nye reisende(les; lite trolig han tar store markedsandeler fra feks Thai)..